Wednesday, October 8, 2008

Pemimpin UMNO Ampang Kurang Adab


Dah kalah terus senyap. Program rakyat, program masyarakat Ampang, elek. Yang dia orang sibukkan ialah macam mana nak 'disqualified'kan orang daripada bertanding jawatan dalam bahagian. Yang sah ialah Mail Kijo telah mencari jalan untuk membatalkan Dr. Maamor dari mencabarnya atas alasan-alasan teknikal. Hebat Jawa Pendek ni!
Yang peliknya, dahlah tak mendekati rakyat, ucapan Selamat Hari Raya pun tak diindahkan. Tak nampak pun ucapan dari Mail (calon Lembah Jaya), Cikgu Azman (al menantu arwah Mufti, calon Parlimen Ampang), dan anak Pak Zerain (Haslinda-calon Bukit Antarabangsa). Yang ada dari Ong Tee Kiat. Orang Cina pula pandai ambil hati Melayu. Sepatutnya dah kalah mesti lebih mendekati rakyat tapi pemimpin UMNO ini macam dah terus merajuk.
Maka bertaburanlah ucapan SHR dari pemimpin-pemimpin PKR di serata Ampang; Tok Mail, bertalkinlah untuk UMNO Ampang. Menang dalam UMNO dengan cara yang hina, terus tersungkur di mata masyarakat.

3 comments:

Anonymous said...

UMNO memang macam tu. Macam mana nak menang lagi. Bila dah kalah marahkan rakyat nak ucap Selamat Hari Raya pun lokek.

Anonymous said...

Pemimpin UMNO Ampang dah pokai? Nak simpan duit untuk kempen jawatan dalam UMNO. Nak shopping undi ke. Buat apa banner-banner?

Anonymous said...

Macam mana tak pokai, projek semua kena tahan, ada pemuda yang payment kena tahan oleh kerajaan negeri selangor. Padan muka dia orang.