Monday, May 11, 2009

Pak-pak Kadok Yang Hampir Kehilangan Negeri


Pekerja-pekerja Dewan ini lebih mulia dari setan-setan DAP yang sedang diserang sawan babi.


Sivakumar yang baru minum samsu haram untuk menghilangkan rasa malunya di khalayak ramai terutama keluarganya.



Si Kitol ni ingat DYMM Raja Nazrin tu abang ipar dia ke main tarok-tarok tangan kat belakang Tuanku? Salam raja cium tangan tau!

"Allahu Akbar. Alhamudulillah Nizar kembali jadi MB! Inilah balasan kepada kerajaan HARAM!"

Inilah perkataan-perkataan yang keluar dari mulut-mulut Pak-pak Kadok bila mahkamah mengisytiharkan Pak Sanggup Nizar masih MB kepada Nga dan Ngeh serta semua Cina di Perak.

Apa yang mereka tidak sedar ialah jika masih ada Melayu yang hilang pertimbangan lagi di Perak maka tanah mereka, ekonomi mereka, hasil mahsul Perak akan terus dirogol dan diperkosa oleh tali barut sosialis-komunis ini

Apakah kalau Sultan tidak memperkenankan pembubaran Dewan yang bakal dipersembahkan oleh Si Kitol Nizar ini, rakyat Perak akan memberontak dan menentang Raja? Mungkin.

Ini kerana pengarang kod etika Raja-raja @ Ketua Pembangkang, Mamak Anwar sedia berbuat apa sahaja untuk memastikan PR memerintah di Perak semula.

Sama-sama kita tunggu dan berdoa agar negeri ini terus diperintah oleh orang Islam yang tidak terpaksa mengikut telunjuk KAFIR LAKNAT wa HARBI.

2 comments:

hamba Allah yang mengharap keredhaanNYA.. said...

urmmmm...

mulia dan hinanya seseorang bukan ditentukan oleh "HAMBA ALLAH" yang lemah dan hanya punya akal fikiran untuk membezakan mana yang baik dan mana yang buruk...

malah manusia tidak berhak menghakimi kemuliaan atau kehinaan sesiapa pun..semuanya di tangan DIA YANG MAHA MENGETAHUI...

wassalam...

Anonymous said...

Kalau Nizar berpegang kepaa Fiqh Aulawiyat, tentu dia akan pilih golongan yang mempunyai bilangan orang Islam yang lebih dan memastikan orang Islam yang terus perintah negeri bertuah ini.