Monday, May 11, 2009

Auta Uthaya

Memang dah menjadi rasmi puak-puak yang bersekongkol dengan pembangkang melontar seribu macam auta untuk memperlihatkan betapa buruk dan kejinya kerajaan Barisan Nasional.

Taktik terbaru auta mereka datangnya dari Uthayakumar yang telah dilepaskan dari tahanan ISA tetapi berada di dalam kusut masai macam keadaan Saddam Hussein ketika ditangkap oleh tentera penceroboh AS dulu.

Sedang rakan-rakan lain dalam keadaan kemas Uthaya memilih untuk berkeadaan selekeh kononnya sebagai protes penahanan haramnya.



Inilah haram jadah yang sepatutnya dikurung buat selama-lamanya kerana telah menghina Melayu, Raja-raja Melayu, merosakkan harta awam, memburukkan imej negara di luar negara, mengepalai sebuah pertubuhan haram yang merusuh di majlis hari raya orang Islam.



Tapi sayang inilah orang yang disayangi serta ditatang macam minyak penuh oleh pemimpin-pemimpin Melayu seperti Anwar dan Nik Aziz demi kekuasaan dan takhta. Inilah haram jadah yang menjadi dewa bagi orang Melayu yang tak sedar negara mereka akan digadai.

Penyangak India ini tidak serik dan tidak akan minta maaf dan ini harus menjadi ingatan pada setiap orang Melayu bahawasanya inilah orangnya yang akan menjadi antara musuh utama umat Islam dan Melayu di sini disamping rakan-rakan dalam PKR yang tak punya misi perjuangan, dan PAS yang kononnya hendak menegakkan negara Islam.

No comments: