Wednesday, September 3, 2008

ANAK-ANAK PAK BRAHIM: JANGAN JADI HARAM JADAH!








Ai, mana pergi anak-anak Pak Brahim? Kawan-kawan mereka sendiri sudah mula tunjuk taring dan menentang tulisan jawi yang bapak-bapak kamu perjuangkan.
Khalid, Anwar, dah tak ada telur ke? Nak tunggu jadi PM ke baru nak tegur? Babi pun tak selesai lagi, jawi nak diharamkan. Babi halal, jawi haram. Kalau anak-anak Pak Brahim tak selesaikan perkara ini CONFIRM jadi HARAM JADAH!!!



10 comments:

Anonymous said...

Anak jantan pun belum tentu. Ada telur separuh masak dia orang ni tak?
Orang PAS pun dah jadi macam cencorot, bunyi kecik-kecik, kadang-kadang tak dengar pun.
Kalu dah sedar jadai cencorot, cepat-cepatlah keluar PR, MB Perak pun dah confirm dapat pencen, apa lagi? Takut dosa bertambah-tambah bila geng baik dengan kafir-kafir harbi ni? Dulu kan dah ada fatwa tak leh kerja sama dengan orang kafir harbi. Hadi yang keluarkan fatwa tu kan? Sekarang ye na dei! Jangan jadi macam AI, luar dalam atas bawah kiri kanan, depan belakang pun boleee.

Anonymous said...

Semua Melayu mesti bangkit tentang habis-habisan pemakan-pemakan BABI ini.
Tulisan Jawi adalah sinonim dengan Islam, tentang jawi bermakna mereka anti Islam.
Lepas tu haramkan azan pulak. Ini kerja PKR yang tidak ada langsung hati nak bela nasib orang Islam, Yang dibela Anwar untuk jadi PM; tu aje. Memang layak mereka berdua jika tak buat apa-apa, tak cakap apa-apa pasal tindakan Teresa ini menerima gelaran HARAM JADAH nombor satu dunia.

antianwar said...

Adalah menjadi tanggungjawab orang-orang Melayu yang sayangkan identiti kita, agama kita untuk bangkit dan bersuara dan menentang petualang2 dari kalangan orang asing ini dan munafik2 melayu yang bersekongkol dengan pembabi-pembabi ini untuk menghancurkan Islam di bumi ini.
Kita mesti tuntut Anwar menyatakan sesuatu mengenai perkara ini. Jika dia diam bermakna dia bersama menentang Islam dan musuh yang mesti ditentang bersama.

Anonymous said...

Anwar dan kerja BxxI-BxxI tambatannya

pegimampusanwar said...

pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar

Anonymous said...

pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar

pegimampusanwar said...

pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar
pegi mampus anwar

cacingmas said...

ANWAR-the biggest name in HIPOCRACY, DECEPTION, RHETORICS.
Truly an American Idi...t

cucupakberahim said...

Dia sibuk kata nak bela orang Melayu, tulisan Melayu yang nak diharamkan oleh anak-anak haram ni pun dia buat deekkkk je. Nak bela melayu, pooooodaaahh!!!!!!!.
Ya Allah janganlah benarkan anak pak berahim yang ini jadi pemimpin malaysia.

Anonymous said...

Orang-orang ini patut kita tentang habis-habisan, bermula dengan AI