Monday, September 1, 2014

KETUM PKR TERUS DIASAK


Ketua Umum PKR, KETUM, terus diasak oleh ahli PKR sendiri akibat kedegilannya mahu menobatkan isterinya menjadi MB Selangor yang baru.
Terbaru, seorang pengamal undang-undang, Felicia Ling, seorang yang tegar menyokong perjuangan Pakatan Haram kini telah berpeluang ke arah KETUM dan menyelarnya sebagai orang Melayu yang tidak beradab dan buta sejarah.
“Kemelut Menteri Besar di Selangor secara tidak langsung telah menampakkan betapa biadapnya seorang bergelar Melayu yang bernama Anwar Ibrahim.
“Kalau dia hari ini hendak langgar pagar SUK, kita mampu tahan.
“Tapi kali ini kamu hendak langgar pagar istana, kamu telah langgar adat istiadat orang Melayu. Orang Selangor bukan orang biadap macam orang Pulau Pinang yang bernama Anwar Ibrahim,” katanya ketika berucap pada Himpunan ‘Menjunjung Kasih ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Selangor’ di Padang Sultan Sulaiman di sini hari ini.
Himpunan itu disertai beberapa buah NGO termasuk Angkatan Rakyat Sedar (Aras), Gerak Arus Rakyat Bawahan Selangor, Persatuan Anak Selangor Menyokong Menteri Besar (Pasmeb), Persatuan Anak Seni Tanjong Karang, Persatuan Bekas Polis Malaysia dan Persatuan Bekas Tentera Tidak Berpencen.

No comments: