Thursday, September 29, 2011

PEMBELOT NEGARA DARI PAKATAN SIAL



Belum reda kemarahan rakyat terhadap Badut Mat Sabu, Pakatan Rakyat buat pasal lagi. Kali ini Lim Guan Eng pula mengatakan Johor Baru sebuah bandaraya yang bahaya buat pelancong Singapura kerana ada kecendungan diculik dan beliau mengatakan Pulau Pinang lebih selamat dari Johor Baru.
Apakah haprak sangat taraf Ketua Menteri dari PR ini? Mungkin ramai akan bertanya badut-badut ni datang dari mana? Bapak Lim Guan Eng asal dari Batu Pahat Johor. Jadi Lim Guan Eng juga orang Johor. Kit Siang lari dari Johor kerana tak ada tempat dan pergi ke Melaka untuk bertanding kawasan DUN dan Parlimen. Anaknya juga buat benda yang sama. Cari kawasan Cina untuk menang kerusi DUN dan Parlimen di dua negeri sambil dapat pencen DUN di dua negeri. Bijak betul mereka menjamin hari tua mereka.
Dua-dua pemimpin parti puaka ini bekerja keras pikat hati rakyat dengan memfitnah dan menabur tohmahan untuk sokongan untuk dapat duit pencen, itu sahaja.
Apa pula akan jadi jika Pakatan Sial ini dapat menguasai Putrajaya. Apa akan jadi kepada negeri-negeri yang mereka tak kuasai. Tentulah dianaktiri dengan lebih teruk lagi.
Atas semangat satu negara cukup sekadar Guan Eng tidak menyebut nama kalaupun nak tarik pelaburan, tetapi mengecam dan menyebarkan berita yang tidak benar dan buruk adalah merupakan satu pembelotan yang besar kepad negara. Maka setiap rakyat Malaysia yang patriotik WAJIB mengecam Guan dan mengecamnya sebagai PEMBELOT yang besar.

2 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

'Transformasi Besar Kepada Generasi Muda Adalah Pembohongan dan Pengkhianatan Jelas Lagi Nyata Pemimpin2 Tua Nyanyuk Barisan Nasional Terhadap Generasi Baru...'



Hanya generasi muda yang bodoh dan tolol-tolol sahaja akan bersama UMNO..
Hanya pemimpin2 Barisan Nasional yang bodoh dan tolol-tolol sahaja yang syok sendiri dan perasan kalau ada generasi muda yang berminat untuk berjuang kepada generasi baru... ( Aku pun tak Hingin )



p/s: Aku sememangnya ahli UMNO... Tapi dah tak berminat, bosan dan muak dengan 'talam dua muka pemimpin2 UMNO dan kuncu2nya'...






Wartawan2 BN Bodoh, P.ukimak,sial, butoh. b.abi. anjing..
( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..

tempeyekmelaka said...

Marah nampak? Pada saya tak boleh ditakwilkan apa yang ada pada Pakatan Sial ini kecuali sial belaka. Hudud dimain-main menjadi senjata politik, negeri aman dikatakan berpuaka, bendera pun nak dipinda, parti yang mengaku Islam pun memalukan orang Islam. saya tak mahu kata pergi jahamnam tetapi apa yang saya harap PAS tinggalkan pakatan sial ini dan bersendiri. Itu lebih banyak baiknya.