Thursday, June 30, 2011

MANDRAM AMBIGA SUDAH BERHASIL


Tak sangka Parti Islam Semalaysia sanggup bersekongkol dengan seorang Majusi perempuan yang terang-terang anti Islam. Inilah perempuan yang mempersoalkan agama Islam sebagai agama persekutuan Malaysia dan inilah orangnya yang bermati-matian menentang Islam menerusi IFC yang turut sama disokong oleh Anwar, yang juga penyokong kuat kepada fahaman pluralism.

Diwar-warkan perhimpunan BERSIH adalah untuk menghantar memorandum yang lebih kepada mengugut Yang DiPertuan Agong dengan mengadakan demonstrasi jalanan. Pastinya ada yang bertindak liar dalam perhimpunan/rusuhan itu. Pasti inilah yang dikehendaki oleh Majusi ini; satu gerakan yang bukan sahaja menentang agama tetapi menentang Agong yang merupakan Ketua Agama Negara ini.

Tetapi semangat anti Islam ini yang gagal difahami oleh segelintir umat Islam di Negara ini yang seolah-olah di'mandram' oleh Majusi perempuan seorang ni.

Apakah istimewanya Ambiga ini sehingga PAS memuji dan memuja serta bermunajat agar Allah membantu perjuangannya! Sesat sungguh Pas, sesat sungguh Haji Hadi dan Nik Aziz sebagai orang yang berilmu. Inilah dikatakan berilmu tapi tidak fakeh dan mampu menyelesaikan kemaslahatan ummah. Peliknya ada yang ikut, peliknya ramai yang patuh. Memang benar di akhir zaman ini yang sesat dikatakan benar yang haq dikatakan sesat.

2 comments:

Anonymous said...

lupa ka kita Pak Lah kerap puji si ambabiga ni...kerana dia la pak lah bantai Polis.. Polis semua da lupa kah.. betapa tercemarnya Imej kamu org...berapa byk suruhajaya ditubuhkan khas utk kamu org ? ... adakah Sj bawa kebaikan ? kontrek buat balai atau apa masuk kantong org tertentu aja.. Bebal jugak...tak lihat agenda tersembunyi pakatan..gunakan ambabiga dan kuncu2nya ...terima kasih Pak Lah...ini lah hasil kerja seni mu nasib kau belah cepat..

tempeyekmelaka said...

Ini yang dinamakan paradigm paralysis. Orang Melayu sudah tidak mampu berfikir dan terus bersikap taksub dengan pemimpin yang alim tapi sesat, karam dalam mimpi mabukkan kuasa.