Sunday, May 17, 2009

'Nabi' Nasaruddin Sudah Dapat Wahyu Baru


Harapkan kopiyah dan gelaran Ustaz je...

Ramai yang tidak terkejut apabila Ustaz Nasaruddin Mat Isa membuat andaian dengan niat memburuk-burukkan Perdana Menteri kononnya beliau tidak berani keluar negara kerana takut kes Altantuya.
Para pemimpin PAS, baik ulama' ke, ustaz ke, kiyai ke, profesional ke, erdogan ke semuanya sama dan terus menabur fitnah demi mendapat sokongan ramai. Mereka sesuka hati membuat andaian itu dan ini kerana cerita-cerita, celoteh-celoteh inilah yang orang mahu dengar.
PAS memang tidak boleh berubah lebih-lebih lagi dengan PKR yang terkenal dengan auta-auta murah yang senang memerangkap rakyat.
Yang hairan apakah tokoh-tokoh yang dikatakan ulama PAS seperti Dato' Harun Din selaku Timbalan Mursyidul Am tidak mampu untuk memberikan nasihat kepada penabur-penabur fitnah ini. Seolah-olah telah sampai satu hukum yang baru membenarkan pemimpin-pemimpin kerajaan boleh ditohmah, dicaci, difitnah, dicela sesuka hati. Apakah 'Nabi' Nasaruddin dan 'Nabi-nabi' lain dalam PAS sudah mendapat wahyu yang baru menghalalkan tindakan mereka itu.
Inilah PAS. Inilah satu parti yang tak pernah matang dan tak pernah mengajak manusia kepada kematangan berfikir. Inilah parti yang tidak ada kerja lain selain memburukkan musuh tetapi tidak mampu mengeluarkan agenda sendiri untuk kebaikan ummah.
Nyawa mereka banyak bergantung kepada isu, fitnah, kutuk-mengutuk, caci maki dan apa jua tabiat yang buruk yang pasti sudah mendarah daging dalam sanubari pendokong-pendokong mereka. Sebab itu saya berani menyatakan ulama dalam PAS. Parti ini sudah MENGGADAIKAN agama demi kuasa dan kedudukan mereka. TIADA ULAMA DAN TIADA ISLAM DALAM PAS.

No comments: