Tuesday, August 23, 2011

Cincin US24 Juta; BERTAUBATLAH USTAZ2 PAS!!


Akhirnya akhbar Kompass mengambil keputusan untuk memohon maaf kepada keluarga Perdana Menteri kerana dakwaan akhbar itu berkaitan dengan cincin berharga US24juta itu. Maka sahlah cincin tersebut bukanlah untuknya tetapi ada kaitan dengan bakal besannya.
Tetapi yang paling gawat ialah penaburan fitnah yang berdasarkan berita palsu itu oleh juak-juak pembangkang. Turut serta dalam pesta fitnah cincin itu ialah ustaz-ustaz PAS yang begitu ghairah menyinggung soal cincin ini yang konon satu pembaziran dan kemewahan yang melampau di surau-surau dan masjid-masjid tanpa rasa bersalah kerana atas alasan tazkirah.
Kini setelah Kompass sendiri memohon maaf maka kalau kesemua ustaz PAS itu juga wajib memohon maaf atas kesalahan menyebarkan fitnah itu. Dalam hal ini, mereka berdosa dengan Allah dan juga berdosa dengan keluarga PM. Apa yang lebih terus ialah taburan fitnah itu dilakukan sebagai selingan solat tarawih yang penuh keberkatan. Hai ustaz-ustaz berkenaan, bertaubatlah dan mohon maaf kepada Pak Najib seperti yang dilakukan oleh Kompass kalau mereka betul anak jantan.

3 comments:

usin said...

ustat pas ckp, "ada aku kesah?". jenis kepala batu, batu api, api dlm sekam...

Anonymous said...

Ostat Pas lebih Islam dari Islam..bila ceramah tak kondem org tu org ni tak sah..pong1 pang! pong! pongg ! pangg!...depa saja yg betol org lain semua salah..!

tempeyekmelaka said...

Ustaz PAS beri tazkirah cara-cara buat "ketupat"