Thursday, March 4, 2010

PKR: Kepala Tak Cuci Ka?

Syed Hussin sosialis PKR kata gejala AP parti itu yang keluar adalah satu proses pembersihan dan penyingkiran liabiliti parti.
Beliau kata macam PAS dan DAP yang mengalami proses yang sama dan parti itu kembali kukuh dan teguh setelah proses penyucian itu.
Hai Syed Hussin janganlah bagi malu anak negeri buat kenyataan yang amat bodoh dari seorang yang amat senior dalam politik.
Kenapa, dah tak ada hujah lain ke. Kes nak sucikan parti, nak bersihkan parti, nak singkirkan liabiliti; ni adalah jawapan politik tahun model 70an.
Kalau ya nak bersih kenapa ketua umum begitu ghairah nak tangguh tarikh perbicaraan.
DSAI nak samak mahkamah dulu sebelum beliau boleh dibicarakan? Ingat kalau Sultan atau Raja ke mahkamah pun tak minta perkara bukan-bukan.
Lain pula gelagat anggota parti dengan Ketua Umum. Anak-anak 'buah' kata parti nak dicuci tetapi 'kepala' tak mahu dibersihkan.

1 comment:

Anonymous said...

Kbar terbaru Nik Ajis masyuk hospital. Sekarang musim orang berlakon hebat macan Wan Azizah. dan Anwar ( suka liwat -liwat kes mahkamah )yang berlakon dari dulu lagi. Suma nak minta sempati bila dah tersepit. Kahak yang diludah nak telan balik pasal tu sakit atau buat buat sakit.
Pegi jahanam le